בניית ציפורניים באקריל – המדריך המלא

ישנן נשים אשר בורכו בציפורניים חזקות וטבעיות, אבל כמו הפתגם "הדשא של השכן תמיד ירוק יותר", רובינו לא זכינו בגנטיקה הזו. חלק ניכר מהנשים סובלות מציפורניים חלשות ושבירות. לשמחתנו, קיים פתרון: בניית ציפורניים באקריל, טכניקה ותיקה ומוצלחת לבניית ציפורניים. אז אם אתן מעוניינות בציפורניים ארוכות, חזקות ועם צורה טבעית כדאי שתכירו את הטכניקה הפופולרית – בניית ציפורניים באקריל.

בניית ציפורניים באקריל – מה זה?

בניית ציפורניים באקריל נעשית באמצעות תערובת של אבקה אשר משמשת לבניית ציפורניים באמצעות מברשת ייעודית, ולאחר מכן ייבוש באמצעות מכשיר מיוחד או על ידי המתנה. התהליך מחולק למספר שלבים:

  • הכנת הציפורניים – בשלב זה נטפל באזור בו נרצה לבנות את הציפורן. המכשיר הייעודי בעזרתו אנחנו מכינים את הקרקע תפקידו ליישר את שטח הציפורן ולנקות אותה. על שכבת הציפורניים שלנו יש שומן מצטבר ולכלוך שאינו תמיד נגלה לעין, אנחנו רוצות להסיר את כל הלכלוך לפני שאנחנו ממקמות את הציפורן החדשה. ניקיון הציפורן תורם לשמירה על מבנה הציפורן לטווח ארוך

  • הכנת הבנייה – לאחר שניקינו את הציפורן בעזרת מכשיר ייעודי, כעת נשתמש בצבתית כדי להסיר את העור המת סביב הצפרון וכמו כן, לבנות שטח עבודה להנחה של ציפורניים באקריל.

  • שלב השיוף – לאחר שהציפורן מוכנה לתחילת עבודה נעזר במכונת שיוף עדינה. מכונת שיוף מחייבת רמה מקצועית גבוהה מצידה של בעלת המקצוע כדי למנוע פגיעה בציפורן הטבעית. המכונה עצמה היא מכונה עדינה ויש לבצע את השיוף בעדינות ולאט.

  • שלב ההתאמה – לאחר שהציפורניים שלנו מוכנות לבנייה באקריל, הציפורן נקייה לחלוטין והסרנו את כל העור העודף סביב הצפרון, כעת ניתן יהיה להתאים את הציפורניים המלאכותיות למבנה הציפורן שלנו. ההתאמה נעשית על ידי בחינה של קליפסים בצורות שונות בהתאם לבחירת הלקוחה ובהתאם להתאמה של הציפורן. יש לוודא כי הציפורן המלאכותית מתאימה לגודל הציפורן בצורה מושלמת – ככה נשמור על מבנה הציפורן לטווח ארוך ולא תצטרכו להגיע בכל שבוע לבנייה חדשה. בנוסף, התאמה לא מקצועית יכולה לגרום להיווצרות של מים תחת הצפרון המלאכותית ועקב כך המטופלת תוכל לפגוש תסמינים שונים כמו זיהומים, מראה לא אסתטי, פטריות בציפורן ועוד.

  • הדבקת הציפורניים – לאחר שבחרנו את הציפורן המתאימה למידות שלנו, כעת נוכל להדביק את הציפורניים המלאכותיות. ההדבקה נעשית על ידי פיזור דבק על הציפורן המלאכותית בחלק האחורי והתחתון. נניח את הצפרון בדרך הבאה: נמקם את הציפורן המלאכותית בקצה הציפורן הטבעית ונגרור אותה לחלק התחתון עד למקום הרצוי, נייצב אותה מספר שניות ונעבור לשלב האחרון.

  • עיצוב בניית ציפורניים באקריל – לאחר שלב הדבקת הציפורניים נעזר פעם נוספת במכונת השיוף כדי ליצור שכבה זהה המבדילה בין הציפורן המלאכותית ובין הציפורן הטבעית. לאחר מכן נניח את הבונד על הציפורן הטבעית, נטבול את הציפורן באבקת האקריל ונייבש את הציפורן במכונה ייעודית. בשלב הבא נבריש את הציפורן בנוזל אקריל ונשייף בפעם האחרונה לקבלת תוצאה מושלמת.

טיפ חשוב – הסרת ציפורני אקריל

כאשר רוצים להסיר ציפורני אקריל יש לפעול בצורה עדינה. לעיתים אנו פוגשות בציפורניים טבעיות לאחר הסרת האקריל שנראות פגועות, המראה הטבעי שלהן נשחק. הדבר קורה לאו דווקא בגלל בניית ציפורניים, אלא בגלל שהסרת בניית האקריל נעשתה באופן אגרסיבי. מסיבה זו, גם כאשר אתן בוחרות להסיר את הציפורניים המלאכותיות יש לפנות לבעלת מקצוע אשר לה יש את הכלים הייעודיים לביצוע המלאכה.

בניית ציפורניים באקריל – האם זה מומלץ?

בניית ציפורניים באקריל היא השיטה המסורתית המובילה בתחום. במקרים מסוימים עלול להיווצר הרושם כי מדובר בשיטה אשר פוגעת בציפורניים, אך הדבר לרוב קורה כאשר בעלת המקצוע אינה מנוסה מספיק כדי להגיע לביצועים עדינים. הפגיעה בציפורן נעשית עקב בניה לא נכונה או הסרה לא נכונה. היתרון באקריל הוא שכל עוד האקריל מלא ניתן ללבוש את אותו סט לזמן ארוך מאוד, לפעמים גם חודשיים – תלוי בגנטיקה שלכן.

בניה באקריל – כמה זה עולה?

המחיר עבור בניה באקריל משתנה בהתאם למספר דברים: ניסיון של בעלת המקצוע, סוג הבנייה, עיצובים שונים ועוד. המחיר נע בטווח רחב, בין 120 ש"ח ועד 260 ש"ח. כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר צריך להשקיע בחיפוש אחר בעלת מקצוע עם ניסיון, מגוון עיצובים לבחירה ומכשור מקצועי.

לקריאה נוספת

כדי לקבל תוצאות טובות ולשמור על הבריאות תמיד עדיף לגשת לבעלי מקצוע עם הסמכה. כאשר מדובר בתחום הקוסמטיקה והיופי ישנה התחושה שניתן לגשת לכל אחת. על הגישה הזו משלמים פעמים רבות ביוקר, בתוצאות לא טובות או בפגיעה בגוף. אנו ב-cosmetikacom מזמינות אתכן לקרוא באתר על בעלי המקצוע השונים בתחומי היופי והקוסמטיקה. במאמר הבא תוכלו לקרוא כל מה שרציתן לדעת על קוסמטיקאית רפואית.