הסרת שיער בלייזר

הטכנולוגיות הכי מתקדמות

נשים רבות וגם לא מעט גברים, מוצאים את עצמם בניהול מרדפים אחר השיער אשר צומח בגוף, כאשר, הם משתמשים בסכין גילוח או בשעווה בכדי להסיר את השיער בכל זמן קצר. הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות, מאפשרות לשים סוף לאותם המרדפים, להסיר את כל שיער הגוף המיותר לצמיתות ולחסוך הרבה זמן – ויש שיאמרו גם עבודה (בכל זאת, הסרת שיער באמצעים חד פעמים, טמנת בחובה קושי מסוים).

כל מי ששוקל לבצע הסרת שיער בלייזר, קיימת חשיבות גבוהה עבורו, שיכיר בשלבים הראשונים את כל הטכנולוגיות המתקדמות המוצעות בתחום ורק לאחר מכן, יקבל את ההחלטה באיזו טכנולוגיה לעשות שימוש לצורך קבלת ההחלטה הנבונה.

מה חשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר?

השימוש בלייזר לצורך הסרת שיער אושר לראשונה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי בשנת 1996. כמובן, שמאז ועד היום תחום הסרת השיער בלייזר, עבר מהפכה של ממש וכיום, הליך ההסרת השיער מתבצע בצורה יעילה ופשוטה יותר מחד ומאידך, גם פחות יקרה.

כיום, ניתן למצוא מספר סוגים שונים של מכשירים קוסמטיים רפואיים מביניהם מכשירי לייזר, אשר נבדלים אלו מאלו בפרמטרים כגון: אפשרויות הסריקה, טכנולוגיית קירור ואורך הגל של הקרן. כאן חשוב לציין שיש טכנולוגיות אשר מתאימות רק לבעלי סוג מסוים של שיער ויש כאלו אשר מתאימים עבור כולם.

באופן כללי מה שרלוונטי עבור כל אדם אשר מעוניין לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר, נוגע לשאלה האם טיפולי הלייזר המוצעים לו, אכן מותאמים לגוון עורו ולסוג השיער שלו. יחד עם זאת, למי שיש דרישות פרטניות לגבי מכשיר הלייזר באמצעותו תתבצע ההסרה, יוכל לבקש מאותן המכון אליו הוא פונה, את כל הפרטים על המכונה ועל אופן פעולתה – לדוגמא, יש מכשיר הסרת שיער בלייזר הפועל על לייזר קר.

מה חשוב לבדוק?

מעבר לבחירה מושכלת ונבונה באותו המכון או המטפל אשר יבצע את הסרת השיער, מומלץ לבדוק גם פרטים לגבי מכשיר הלייזר ולגבי הליך הטיפול עצמו.

השאיפה היא ליהנות בסופו של דבר מטיפול קוסמטי שהוא גם מהיר (טיפול אשר אמור לארוך דקות בודדות לכל אזור), לבדוק שהטיפול אינו כרוך בכאב וכאמור, שהטיפול מותאם לגוון העור של המטופל.
כמובן, מומלץ לבדוק כמה שיותר פרטים על היעילות של הטיפול.

יעילות הטיפול בלייזר

הסרת שיער בלייזר נחשבת כיום לטיפול היעיל והאיכותי ביותר להסרת שיער, ממספר סבות עיקריות: בכוחה של קרן הלייזר לחסל את זקיק השיער בצורה ממוקדת והזקיקים אשר עברו הליך זה, אינם מצמיחים שיער שוב. הטיפול מאפשר להסיר שיער גם באזורים גדולים במיוחד מהגוף.
כאמור, הטיפול כרוך בהליך שהינו יחסית קצר ואינו כרוך בכאב למעשה, המטופל יכול לחזור לשגרת חייו מיד בסיום הטיפול.

כך שכל מי שמבקש להסיר שיער מהגוף ורוצה להבטיח לעצמו תוצאות איכותיות, יגלה שמדובר ללא כל ספק בדרך הטובה ביותר להשגת המטרה.